22 Ağustos 2010 Pazar

Salına Salına ..

Güneş yakmasaydı bugün, yağmurun yağmasına izin verseydi gökyüzü, rüzgar daha serin esseydi mesela.
Çok gülseydi bugün insanlar, yemekler daha güzel olsaydı, şirkette telefonlar arka arkaya çalmasydı, ben şarkı söyleseydim bağıra çağıra, akşam olduğunda arasaydı tüm sevdiğim isimler, rengarenk dondurma isteseydik oturduğumuz yerde, ben daha az sigara içseydim, haberlerde ölen kimse olmasaydı, metroda klima olabilirdi tabii, facebook bir günde benim işime yarayıp süpriz yapsaydı bana, sırıta sırıta kabul et butonuna basabileceğim isim ekleseydi beni, çok gülseydim mesela gözümden yaş gelirken kıvırcık gibi bağırabilseydim '' çok güldüm hiç ağlamam '' diye :) korkmasaydım bu saatte sokağa çıkmaya kulağımda Tarkan , önümde bol ışıklı bir yol yürüseydim salına salına... Olmazmıydı ?
Annem cevapladı ''olmazdı''.
Peki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder