5 Ağustos 2010 Perşembe

Onlar ..

Seviyorum ya ben dostlarımı onların beni ne kadar sevdiği önüme hiç çıkmayan en uzak düşüncem. Planlarıma dahil ediyorum, hayallerimede, baş kahramanın yanına koyuyorum hemen, konuşuyorum onlarla şaçma sapan da olsa doğru da olsa ...

Dans ediyoruz mesela bazen çingene oluyoruz, bazen hintli, bazen break dans yapma aşamasına geliyoruz. Yemek yiyoruz, sigara tüttürüyoruz, yürüyoruz yollarda kol kola, korsan cd'ye elbette hayır ama gençlik işte, aldanıp soluğu köşedeki dükkanda alıp saatlerce film seçiyoruz, birlikte kalalım diye düşünüp gece olunca kızlar hem acıktım hem uykum geldi diye kapris yapıyoruz... Kısaca beraber paylaşıyoruz hayatı. Paylaşmasak bütünüyle baş edemeyiz. Sevinçlerimizden veriyoruz üzgün olana, üzgünlüğünü alıyoruz  payına mutsuzluk düşenin . Parça pinçik ediyoruz ya biz bu hayatı o yüzden seviyoruz inkar etsekte yaşamayı. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder