4 Ekim 2010 Pazartesi

''Koyverdim''

Günlerdir yazmayan ben,onca güne rağmen yazacak bir şey bulamayan yine ben...Anlatılmaya değer şeylermi yaşamıyorum yoksa yaşadığım güzelliklerin veya kötülüklerin farkınamı varamıyorum bilemedim...Süslü cümlelerim yok artık hayata dair,parlak fikirlerde üretemiyorum,sorunlarımın oluşturduğu denizin dalgalarında rahat rahat yüzüyorum...Alışıyorum büyük ihtimal yaşadığım olumsuzluklara,yaşamaya hazırlandığım günlerin heycanını hissedemiyorum artık yüreğimde,onların yerine sığlık var bugünlerde benliğimde...Ailem yanımda diyorum kendi kendime,sağlığın maşallahı hakeden seviyede,arkadaşlarım destekleyici güç kıvamında...Geniş bakıyorum herşey yolunda dara düşürecek durumlar uzak diyarlarda...Ama bir şeyler boğazımda,elleri kocaman nefes almamam için uğraş içinde,kurtulmak isteyince daha kuvvetli sarıyor,alışınca '' Koyverdim'' kelimesini alkışlar nitelikte rahat bırakıyor beni...Huzura giden bir yol varmışta benim o yola giriş iznim yokmuş gibi...
'' Geçer daha öncekiler gibi '' demiş Sezen Abla...Vardır bir bildiği,vardır bu işdede bir keramet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder