2 Ekim 2010 Cumartesi

HaYaL&HyRyE ..

Herşeye kurabilir insan kendini. Tek bir söze, gülümsemeye, siteme, kötü bir bakışa, ''yanındaki kim'' dedittirecek bir fotoğrafa...Bazende kafasında kurup asla yaşayamayacağını düşündüğü bir hayale..Hayallerle yaşar her insan, diğer canlılarla aramızdaki en soyut olmaya yaraşan farktır zaten gelecek için yapılan hayaller.. Ne bekler insanlar hayatlarından.. Yada nelerin beklediğini kendisini benim kadar merak eder ... Kafasında oluşturduğu resimlere,ı şık ayarlaması, fon konsepti, renk uyarlaması, çerçeve seçimi, suratlarındaki ifadelere kadar kim ince ayrıntıya girer benim girdiğim kadar...
Kim korkmaz ki kötü günlerin yaşatacağı acılardan..Herkes kaçar kötü hayallerden.. Ama benim kadar kimse koşarcasına kaçamaz olumsuz düşünmekten...
Hayaller umuttur, ümittir, onurdur, güzel gün beklentisidir.Sözlükte hayale en güzel tanım böledir...Benim sözlüğümde ''hayal:'' diye başlarsa sayfa, anlamını çok geniş açıklar, bol örnek verir, diğer bütün kelimelerin anlamında ''bkz.hayal'' diye tanımlar...
Hayal ediyorum, umutla bekliyorum, ümidimi kaybetmiyorum, onurlu olacağına inanıyorum ve bir gün tam anlamıyla gerçekleşmesede, kıyısından da olsa onlara yaklaşıcağımı şu dakikada kaç kez attığını bile bilmediğim kalbimle hissediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder