17 Ekim 2012 Çarşamba

5 Duygu..3 Neden..


Tahammül Edemiyorum ;
  • Gözyaşları ardına saklanan insanlara.
  • Cahilliğin altın taçmış gibi baş üstünde taşınmasına.
  • Bencilliğin hoşgörüden hep bir adım önce olmasına.
Kızıyorum ; 
  •  Öğrenmeden öğretmeye çalışanlara.
  •  Hayallerimize verdiğimiz molaların bir ömür sürmesine.
  •  Başarıya dokunmak için göklerde zembil arayanlara.
Unutamıyorum ;
  • Kurduğum büyük cümlelerin küçük parçalar halinde bana geri dönüşünü.
  • Doğru duyguların yanlış baş kahramanlarına duyduğum saygıyı.
  • O filmdeki repliği.
Hüzünleniyorum ;
  •  Paranın gücünün soytarıları kral ettiğini görünce.
  •  Çoğalırken aslında yalnızlaşanlara.
  •  Çıkış yolu arayan bir babanın uzaklara dalan bakışlarıyla karşılaşınca.
Seviyorum ;
  • Karartmadan önce parlatanları.
  • Mutlu bir evin prensesi olmayı.
  • Aydılıkta değil karanlıkta ışığım olanları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder